Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
selamat tinggal 2011, selamat datang 2012
Saturday, December 31, 2011 • 3:14 AM • 0 comments

salam semua..
tinggal lagi beberapa jam lgi kita melangah ke tahun baru iaitu tahun 2012..
ini bermakna tahun 2011 dah sampai penghujungnya..
bagi aku tahun 2011 ni memang banyak cabaran dia..
nak kata berat itu..
hanya aku sahaja yang tahu..
disini aku senarai kan beberapa detik bermakna dalam hidup aku..
bermakna ke.?? 
mesti lah..

yang pertama..
~umur aku sudah 19tahun.. alhamdullilah allah panjangkan umur aku..

yang kedua..
aku dapat pergi praktikal dekat hotel mutiara..
nak cerita sedikit..
hotel mutiara ini memang best sebab staff dekat sini sporting sangattt2..
sporting ke.??
lagi satu semuanya kepala gila..
dengan aku2 sekali join kepala gila dorang..
dorang ni tak kedekut ilmu..
asal kita tanya.
semua dorang cakap..
aku sangat2 beruntung dapat praktikal dekat sana..
that's it..

yang ketiga..
yang ketiga ni agak sedikit poyo lah..
sebabnya.??
haha..
sebabnya aku dah mula berhijab..
slow2..
adakalanya aku tak pakai..
nak berubah ni kena slow2..
tak boleh secara drastik..
so untuk tahun 2012..
insyaallah.. aku akan berhijab terus,.
dah tak ada lagi tayangan free rambut aku..

lagi apa ekh..
emm setakat ini itu sahaja kowt yang boleh aku kongsikan dekat korang..
selebihnya tak patutlah..
okeyhlah..
sampai disini dulu coretan dari aku..
apa-apa pun..
selamat menyambut tahun baru.
moga tahun depan lebih baik dari tahun sebelum2 ini..
amin..
salam semua


0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)