Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
berangan ;)
Thursday, January 12, 2012 • 12:20 AM • 0 comments

salam semua..
okeyh la..
jam dekat lappy ni  dah pukul 2pagi..
so aku tak nak cerita panjang lebar la...
cuma aku nak cakap..
aku ni suka berangan taw..
haha..
berangan pakai shawls..
kira belajar jugak lak kan..
huhu..
bukan nak banggalah..
lama2 aku reti jugak pakai shawls..
trend ala2 hana tajima 2...
tapi aku rasa aku de ubah sendiri..
aku pun tak tahu la..
pe yang aku buat 2 betul ke tak..
bedal jek la..
okeyh la....
 dekat bawah ni de 2 gambar aku..
tak cantik punya..
jangan risau okeyh..
haha

 tah betul ke tak.. aku try2 jek wat..



yang nie pown sama.. 
aku tahu tak jadi..
tapi siapa kisah kan..



okeyh lah semua..
sampai disini sahaja cerita berangan aku..
salam semua





0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)