Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
lipas,!!!!
Wednesday, February 29, 2012 • 2:06 PM • 0 comments

lipas.??
ape lipas.??
sumpah serangga yang paling aku tak suka ialah lipas..
geli gila..
kalau nak tahu aku kalau tidur lipas dtg merayap dekat aku..
aku akan bangun.
mungkin menjerit...
mungkin berlari..
mungkin menangis...
ah aku tak peduli.. 

janji lipas 2 tak kacau aku lagi..
aku sanggup kejut siapa2 yang ada dekat aku untuk halau lipas 2..
kecik2 dulu abah aku lah yang selalu kena..
sampai aku menangis sebab takot lipas ni..
tapi aku heran...
kenapa mesti lipas yang orang lain takot.??
tak pelik dekat situ..
emm tah la..
aku pun tak tahu..
okeyhlah..
sampai dekat sini jek la..
tengok la kalau aku nak sambung cerita tak..
salam semua..



0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)