Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
kehidupan
Sunday, July 22, 2012 • 2:17 PM • 0 comments

assalammualaikum semua..
hari ini anis nak tulis secara ringkas.. tapi ada maksudnya..
anis nak tanya.. pernah tak dalam seumur hidup kita ni..kita rasa susah sangat.?
mesti pernahkan.. setiap manusia dimuka bumi ini mesti akan merasa kesusahan dalam hidup..
anis akui dan anis pon pernah melaluinya.. tapi pernah tak korang terpikir..yang sebenarnya ada lagi susah dari kita.. selalu kita mengeluh pasal diri kita yang mahukan kesempurnaan.. tapi orang yang lebih susah tak pernah mengeluh..malah mereka lagi bersyukur.. bersyukur diberikan nikmat dalam hidup..
secara jujurnya anis memang tak boleh tengok orang yang macam ni.. anis akan sedih.. contoh kalau anis tengah makan dekat kedai makan.. bila anis nampak orang 2 keadaan dia buatkan anis sedih.. anis mesti tengok orang 2 aje.. nak bantu diri ni belum mampu lagi.. ya allah aku bersyukur sangat2 dengan apa yang telah Engkau berikan.. tapi bagaimana pulak dengan korang ni.?? bersyukur atau tidak.?? anis harap korang pun bersyukur jugak. tak lupa jugak mendoakan orang2 yang mengalami kesusahan ni.. insyaallah bila kita susah ada yang membantu kita.. tapi hati mestilah ikhlas ye kawan2 ku semua..
ok lah.. sampai disini sahaja anis nak cerita.. assalammualaikum semua..:)


0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)