Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
akhirnya bercerita jugak..
Saturday, October 27, 2012 • 4:24 AM • 0 comments

assalammualaikum semua..
hari ini anis nak bercerita tentang seorang insan yang sangat bertuah..
beliau adalah arwahyarhamah yasmin hunwick..
cantikkan arwah yasmin..
ye arwah yasmin memang cantik.

kenapa anis nak bercerita tentang arwah yasmin.?
sebab pada anis arwah yasmin telah memberi keinsafan kepada orang ramai tentang mimpi yang beliau alami.. 
sebelum arwah yasmin meninggal dunia.. beliau ada menyatakan tentang mimpinya sebanyak 3kali dalam situasi yang berbeza...
mimpi yasmin hunwink kisah kematian yasmin hunwick kemalangan di langkawi
arwah yasmin pernah menjadi trending dekat twitter.. masa anis bukak twitter penuh semua orang bercakap tentang arwah..
mesti korang ada bukak blog arwahkan.?
bila anis baca mimpi arwah dekat blog dia.. anis rasa yang arwah dah bagitahu kita semua bahawa mati itu pasti.. dan arwah yasmin telah pun membuat persiapan terlebih.. ya allah beruntung sangat arwah yasmin..
anis pasti dengan mimpi yang telah dialami oleh arwah yasmin mesti ramaiyg berasa insaf kan.. anis pown rasa begitu..
sama2 lah kita sedekahkan al-fatihah untuk arwah yasmin dan jugak rakan2 nya yang terlibat dalam kemalangan jalan raya..
al-fatihah.. 


0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)