Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
alangkah best nyer .
Monday, March 25, 2013 • 11:24 AM • 0 comments

hai assalammualaikum semua.. alhamdulillah anis masih lagi dapat kongsi cerita dekat sini.. hari ini anis nak cerita yang alangkah best nyer kan yang hidup kita macam dalam novel. ah kau ni anis berangan lebih.. ok tak lah maksud anis dekat sini.. cerita yang ada dalam novel 2 macam best jek.. lagi2 cerita 'BILA BLOGGER JADI MAID' . korang ada baca novel 2.. anis baru jek abis baca. anis ambik masa dalam 2jam gitu untuk abiskan separuh dari cerita novel itu.. ya allah novel 2 sangat best.. sebab buat anis rasa semangat update blog anis.. mana lah tahu orang berminat dengan cerita anis ni..HAHAHA.. *er kelakar ke cerita anis ni* lagi satu dalam novel 'BILA BLOGGER JADI MAID' ni pada anis sebuah cerita yang menerangkan bahawa bercinta selepas nikah lebih indah sebenarnya. dan bagi anis kebanyakkan novel yang anis baca banyak menerapkan cerita pasal bercinta selepas nikah. tak lupa juga terapkan pasal islam.. sebab itu anis suka baca novel.emm apa lagi ekh.? anis ras atak banyak lagi cerita yang anis nak bagi tahu..ok lah semua.. ada masaanis update lagi.. assalamualaikum :)


0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)