Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I ♥ U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
bila semangat dah hilang
Thursday, October 30, 2014 • 11:31 PM • 0 comments

Assalamualaikum semua
Finally ada pon masa nak update blog .
Lama gila tak update .
Masa mencemburui aku .
Sedih 😭😭

Haha tak payah sedih sangat ok . 
Tengok tajuk aku tu . 
Nak tahu kenapa semangat dah tak ada
Kadang2 aku sendiri tak dapat jawab soalan ni . 
Kenapa??
Sebab terlalu banyak jawapan sampai aku tak tahu nak ambik yang mana.

TAPI .
Aku start perasan semangat aku hilang sejak aku accident itu hari .
Yes i'm trauma .
Padahal nak ambik lesen ni tapi trauma. 
Even bukan aku yang drive aku still trauma .
Dan sejak accident tu lah ,
Aku rasa aku totally berubah .

Berubah sampai orang mula bercerita pasal aku.
Nak buat macam mana bukan boleh zip mulut orang right??
Apatah lagi nak puaskan hati orang .
Lagi pulak orang tak paham perasaan kita macam mana.

Yang aku perasan sejak accident aku cepat terasa .
Walaupun orang tu cakap aku memang macam ni .
Aku terasa dan ambik hati .
Kalau boleh nak menangis masa tu .
Biasa kalau orang marah aku boleh relaks kacang lagi.
Tapi kali ni tak .
Kalau boleh nk menangis dekat situ jugak .

Tengah whatsapp pown bila tahu something pon boleh menangis .
Allah lembut sangat hati ni .
Padahal dulu bukan kering tapi hampir ke kering lah .

Adakah ni salah satu faktor usia??
I wonder?
Ok lah mengenai tajuk aku tu .
Sekarang apa yang aku boleh cakap semangat aku dah hilang .
Semangat kerja aku dah tak ada . 
Aku pon tak tahu kenapa.
Puas dah pujuk hati aku ni . 
Tapi aku tak boleh . 
Sekarang pon rasa nak menangis .
Mintak maaf sgt orang yg sme kje ngn aku,
Aku mntk maaf susah kan korang . 
Aku sendiri tak tahu kenapa . 
Bagi aku masa dan ruang .

Ok lah tak nak lah sedih lagi .
Siapa2 yang ada instagram meh lah follow aku .
Ig aku : aniesnara .
Ok lah bye 😘😘



0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)