Bila anies bercerita.
The author


Hai semua anies disini..thanks sudi baca dan follow anies.. anies hargai sangat..teroskan baca cerita anies yang tak menarik sangat ni.. kepada haters tak dialukan disini ok..
Tagboard
Anies nara

Followers


Others story




Exchance linkies

They awesome
Wanna exchance with me?
Inform me at cbox thank you :)
izyan(s) | fisya(s) | yasmin hunwick(s) | fatin liyana(s) | izah(s)
About me
Assalammualaikum semua.. berusia 21tahun (2013).. berasal dari johor bahru.. anak keempat dari 5 orang adik beradik.. anies orangnya gila2.. cuma orang yang tak kenal anis akan cakap anis ni berlagak.. it's ok.. anis tak kesah.. sedikit pun tak.. thanks sebab sudi jengah blog anis ni.. teruskan membaca blog anis.. kalau anis salah tolong tegur ok.. tapi tegur lah secara berhemah..ok lah semua... assalammualaikum semua..:)


Credits

Template : Arrien Inspirit
Design edit blogskin : Izyancinnamont
Big Help : I U
Nice View:Google Mozilla
Owner: Anies

Entries Dash Follow Facebook Twitter Tumbir
erti penyesalan..
Tuesday, January 8, 2013 • 5:29 AM • 0 comments

assalamualaikum semua..
bertemu kita kembali dalam episod cerita anis ni kan..( dah start merapu)
untuk cerita kali ni anis nak cerita pasal penyesalan..

mula-mula anis nak cakap anis menyesal sangat2..
sebab anis tak belajar betul2..
kan kena repeat satu paper..
TAPI...
Kolej anis baik hati bagi anis peluang ambik exam khas jumaat ni..
insyaallah kalau lulus anis tak payah extend..
mintak2 lah lulus..(hoi belajar ar)
ye ye jap lagi anis belajar la..
ok itu yang pertama..

yang kedua..
anis nak bagi tahu yang anis menyesal sangat lah kan..
kenal orang yang macam entri anis yang lepas 2..
kenapa ekh
sebab dorang tak hargai penat lelah anis..
mintak pendapat tapi dituduh yang bukan2..
dan kepada manusia2 disana yang kenal anis...
mesti korang bersorakkan apa yang jadi dekat anis...
 wah hebat lah korang..
TAPI(ada lagi)
korang belum kenal erti penyesalan,,..
it's ok..
sekarang aku kena...
esok lusa korang pulak..
benda ni pusing balik lah..
 sekarang ni korang semua belum kenal erti penyesalan lagi..
nanti korang dah kena..
korang mesti terduduk lah..
good luck eh korang..
assalammulaikum semua.



0 Comments:

Post a Comment


Older post Newer post
Copyright protect by : http://aniesstory.blogspot.com(Aniesstory)|Full edited by : http://izyanyancinnamon.blogspot.com(Izyanyancinnamon)